صندلی کارمندی چیست؟
نوشته شده توسط : pari

صندلی کارمندی :
صندلی کارمندی یک صندلی اداری به حساب می آید که در شرکت ها آن ها را مشاهده می نمایید. اما صندلی کارمندی دارای یک سری امتیازات خاص است که آن را از دیگر صندلی های اداری جدا می سازد. خصوصیات خاصی که صندلی های کارمندی از آن برخوردارند این است که از خستگی و کلافگی کارمندان جلوگیری می شود. صندلی های کارمندی باید حتما از جک تنظیم ارتفاع برخوردار باشند، تا کارمند بتواند ارتفاع صندلی را با توجه بر قد خود کم و زیاد کند.
صندلی گیمینگ :
صندلی گیمینگ از دسته صندلی های به خصوصی هستند که برای رفع احتیاح ها و راحتی گیمر ها طراحی و تولید می شوند. طراحان این مدل از صندلی به این مورد که یک گیمر به چه شکل می نشیند و چطور بر روی صندلی حرکت می نماید و به چه چیز هایی در کنار صندلی گیمینگ خود نیاز دارد توجه کرده و آن ها را حین تولید رعایت می کند. اما صندلی گیمینگ برعکس اسمشان تنها مختص گیمر ها نمی باشد. صندلی گیمینگ برای کسانی که مدت زمان زیادی را پشت میز می نشینند و قصد بالا بردن توان کاری خود را برخوردار هستید می توانید استفاده کنید و یا با مشکل کمر درد مواجه هستید. دورکار هستید و یا برای مدت زمان طولانی در خانه و به صورت نشسته کار می کنید. مورد استفاده قرار می گیرد.
صندلی مدیریت:
از مهم ترین و خاص ترین ویژگی هایی که هر صندلی اداری که باید از آن برخوردار باشد راحتی و ارگونومیک بودن آن ها می باشد. صندلی مدیریت نیز باید از تمامی خصوصیات یک ساختار صندلی اداری دارا باشد. زیرا به این علت که امکان دارد مدت زمان زیادی را در ادارات سپری نمایید به همین خاطر باید بسیار راحت باشد.




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: